Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.
Wij hebben sinds ruim tien jaar twee Flam gashaarden. Een boven en een beneden. Bij aanvang werkte de afstandsbediening bij beide kachels niet goed. Dat hebben wij direct aangegeven en spoedig daarna kwam een nieuw systeem uit maar er was vanuit de fabriek niet de bereidheid om de nieuwere afstandsbediening op de gashaard te plaatsen. Terwijl dit heel goed mogelijk bleek te zijn. Alleen als je dik bijbetaald. En wij hadden tenslotte al veel betaald voor twee niet bruikbare afstandsbdieningen. En tot op heden doen onze afstandsbedieningen het nog steeds niet.
Verder is de service slecht. Wij hebben het gehad met onze onderhoudsmonteur die Flam kachels levert in Swifterband. Om de havenklap doen de kachels het niet. Wij hebben aan Flam gevraagd om een monteur rechtstreeks van Flam te laten komen maar dat doen ze niet.
Verder kan je de Flam gashaarden niet zachtzetten. Hij kan alleen hoog branden. Anders gaan ze uit.
Het duurt lang voordat de woonkamer helemaal warm is, terwijl de gekozen capaciteit voor de woonkamer wel goed zou zijn volgens de installateur uit Swifterband.
En boven heeft de kachel altijd gestonken. In het begin dacht ik dat het met het spuitspul te maken had waarmee ze de kachel weer zwart maken. Maar nu dat weg is ruik ik iets anders chemisch. Zet altijd direct na gebruik boven het raam open. Dus in feite word de kachel boven in feite nooit gebruikt.
De kachel beneden gaat momenteel na een minuut uit. Heb weer Flam benaderd en weer word ik verwezen naar de Flam verkoper in Swifterband die wij helemaal niet meer willen hebben als onderhoudsmonteur.
Echt een hele slechte service bij Flam. Wij betreuren het dat wij de gashaarden van Flam gekocht hebben!
Ja, had de datum wel gezien. Maar het lijkt mij goed dat de slechte service van Flam en het niet lager kunnen zetten van de gashaarden van Flam wat meer bekendheid krijgen. Wij hebben tenslotte inmiddels 10 jaar ervaring met Flam. Dan doet de datum er niet meer toe.
Ja, had de datum wel gezien. Maar het lijkt mij goed dat de slechte service van Flam en het niet lager kunnen zetten van de gashaarden van Flam wat meer bekendheid krijgen. Wij hebben tenslotte inmiddels 10 jaar ervaring met Flam. Dan doet de datum er niet meer toe.
Reacties
Wij hebben sinds ruim tien jaar twee Flam gashaarden. Een boven en een beneden. Bij aanvang werkte de afstandsbediening bij beide kachels niet goed. Dat hebben wij direct aangegeven en spoedig daarna kwam een nieuw systeem uit maar er was vanuit de fabriek niet de bereidheid om de nieuwere afstandsbediening op de gashaard te plaatsen. Terwijl dit heel goed mogelijk bleek te zijn. Alleen als je dik bijbetaald. En wij hadden tenslotte al veel betaald voor twee niet bruikbare afstandsbdieningen. En tot op heden doen onze afstandsbedieningen het nog steeds niet.
Verder is de service slecht. Wij hebben het gehad met onze onderhoudsmonteur die Flam kachels levert in Swifterband. Om de havenklap doen de kachels het niet. Wij hebben aan Flam gevraagd om een monteur rechtstreeks van Flam te laten komen maar dat doen ze niet.
Verder kan je de Flam gashaarden niet zachtzetten. Hij kan alleen hoog branden. Anders gaan ze uit.
Het duurt lang voordat de woonkamer helemaal warm is, terwijl de gekozen capaciteit voor de woonkamer wel goed zou zijn volgens de installateur uit Swifterband.
En boven heeft de kachel altijd gestonken. In het begin dacht ik dat het met het spuitspul te maken had waarmee ze de kachel weer zwart maken. Maar nu dat weg is ruik ik iets anders chemisch. Zet altijd direct na gebruik boven het raam open. Dus in feite word de kachel boven in feite nooit gebruikt.
De kachel beneden gaat momenteel na een minuut uit. Heb weer Flam benaderd en weer word ik verwezen naar de Flam verkoper in Swifterband die wij helemaal niet meer willen hebben als onderhoudsmonteur.
Echt een hele slechte service bij Flam. Wij betreuren het dat wij de gashaarden van Flam gekocht hebben!
Fijn dat je antwoordt en je ervaringen deelt, maar euh... heb je naar de datum van de vraag gekeken?
;-)
Ja, had de datum wel gezien. Maar het lijkt mij goed dat de slechte service van Flam en het niet lager kunnen zetten van de gashaarden van Flam wat meer bekendheid krijgen. Wij hebben tenslotte inmiddels 10 jaar ervaring met Flam. Dan doet de datum er niet meer toe.
Maar bedankt voor je reactie.
Ja, had de datum wel gezien. Maar het lijkt mij goed dat de slechte service van Flam en het niet lager kunnen zetten van de gashaarden van Flam wat meer bekendheid krijgen. Wij hebben tenslotte inmiddels 10 jaar ervaring met Flam. Dan doet de datum er niet meer toe.
Maar bedankt voor je reactie.